marți, 20 aprilie 2010

La distractie fara copii

Trebuia sa o experimentez si pe asta. Cum a fost??? Nu stiu ce sa spun... Ciudat. Duminica pe la orele 15.00 am plecat catre Topoloveni la o nunta. Bunicii au venit sa stea cu piticii mei dragi. Am hotarat sa ne intoarcem in aceeasi noapte. Dupa ce am culcat copiii, lasat instructiuni precise la bunici (imi venea sa le scriu un adevarat roman) ne-am urcat in masina si am tulit-o. Prima jumatate e de ora mi se parea o liniste insuportabila in masina, nici nu stiam ce sa vorbesc cu Cristi. Noi suntem obisnuiti sa ne intelegem in gangureli de Maria, in vorbaraia neincetata a lui Matei. E clar ca nu mai stim sa comunicam cand e liniste in jur, mult prea liniste pentru urechile noastre. Imi venea sa sun acasa dar stiam ca piticii dorm. Ma gandeam: oare o sa planga Maria cand se va trezi? oare va gresi masurile de lapte maica-mea vitrega? vor avea rabdare sa alerge dupa Matei cu castronul de mancare? daca lasa vreun obiect mic pe covor si-l inghite Maria?
Numai asta imi trecea prin cap. O decizie inteleapta a fost sa punem muzica greceasca. In acel moment m-am binedispus si am hotarat sa ma relaxez. M-am simtit bine la nunta, chiar am si dansat. Insa telefonul a fost mereu lipit de mainile mele. Nu i-am sunat decat de vreo 4 ori. Totul era mai mult decat ok.
Mi-am dat seama ca eu nu pot sta fara copilasii mei mai mult de o zi si, in concluzie, voi face tot posibilul sa-i am langa mine mereu iar momentele acestea (gen nunta de la Topoloveni) sa fie cat se poate de rare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu