vineri, 26 februarie 2010

Vine primavara!!!

Am simtit ca vine primavara in urma cu cateva zile. Am trecut pe langa o florarie (mai bine spus pe langa niste galeti cu flori puse in drum) si am vazut ca au aparut florile mele preferate, adica zambilele si freziile. M-am aplecat si le-am mirosit si am simtit ca ma ''umplu'' de primavara. Ce sentiment frumos... Eu ador iarna, insa de data asta simt ca mi-a ajuns. M-am saturat sa stau inchisa in casa, simt deja ca ma sufoc. Vreau sa ies in parc, sa vad copacii infloriti si sa simt mirosul ala de proaspat. Vreau sa-l vad pe Matei alergand si pe Maria uitandu-se curioasa la copilasi si la tot ce e in parc. Intr-o luna-doua va sta bine in fundulet deci va putea sa priveasca din carucior la tot ce o inconjoara. In plus voi putea sa o imbrac cu rochitele ei frumoase care o asteapta in sifonier de ceva vreme.
Mi-am propus sa tin si o cura de slabire ca sa ma gaseasca vremea frumoasa mai aratoasa. E a treia oara cand imi propun si sper sa si reusesc de data asta.
Ma simt mai optimista zilele astea, mai vesela, mai plina de iubire. Primavara e ''de vina''.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu