marți, 2 martie 2010

Primavara in parc

Azi am iesit cu piticii in parc. Nu mai vazusem parculetul nostru drag de mai bine de 2 luni. Imi lipseau mult aceste iesiri. Am petrecut 2 ore tare frumoase sub razele soarelui si in rasete de copilasi. Matei a fost intr-o forma maxima. Prima oara am vizitat spatiul de joaca. Piticul meu a redescoperit toboganul cu chiote de bucurie. Ma striga sa-mi arate fiecare miscare pe care o facea. Era tare entuziasmat. Ma gandeam ce frumos e sa fii copil, cat de putin iti trebuie ca sa fii fericit la maxim. Si eu am fost de o veselie iesita din comun vazandu-l pe el cum rade. M-am bucurat ca pitica mea a respirat aer curat si mi-a parut rau ca am uitat sa-l rog pe tati sa ne monteze carutul sport. De maine va vedea si ea tot ce o inconjoara (sper sa nu se schimbe vremea). Presimt ca ne asteapta o primavara frumoasa cu jocuri multe in parc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu