luni, 15 martie 2010

Matei se joaca





De cand a facut 2 anisori Matei a meu s-a schimbat foarte mult. Daca intre 1 an si 2 ani a reusit cu adevarat sa ne puna rabdarea la incercare, baietelul meu este acum de nerecunoscut: are o rabdare de fier pentru varsta lui, comunica din ce in ce mai bine cu noi, este mult mai ascultator. Recunosc ca inca nu am aflat ce inseamna crizele specifice care apar intre 2 si 3 ani (gen urlat, aruncat pe jos, tavalit) si sper sa nu aflu vreodata. Spre deosebire de alti baietei de varsta lui, Matei nu prea este atras de masinute, trenulete, motociclete. Am descoperit cu mandrie si mare surpiza ca lui ii plac jocurile de memorie, de asociere, de constructie, adica cam tot ce inseamna joc cu piese, cartonase etc. Are o rabdare de fier. Acum vreo 2 saptamani a petrecut mai mult de o ora cu un joc de memorie. Mi le cere zilnic, pe rand. Baietelul meu care pana acum vreo 2 luni nu avea rabdare sa stea mai mult de un minut intr-un loc, acum sta si se joaca cu atentie si pricepere. Ma minunez zilnic de evolutia lui. Sunt mandra cand il vad ca vorbeste din ce in ce mai bine, cand il aud numarand pana la 10, cand il vad ca stie toate culorile, toate formele geometrice principale etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu