marți, 16 iunie 2009

Bucurii, tristete, bucurii

Simt nevoia sa scriu, dar nu am ceva clar in cap. Tot felul de ganduri, de stari. Azi ma simt fericita. M-am trezit in zambete de baietel drag si scump, am primit un telefon prin care am fost anuntata ca prietena mea Andreea naste. Mi-au dat lacrimile de emotii si bucurie pentru ea. Inainte nu eram asa emotiva, dar stiu ce sentimente te incearca in ziua nasterii, ce fericita si speriata te simti. Incepand de azi viata ei se va schimba total. Mi-am adus aminte de ziua nasterii lui Matei. Nu o sa uit niciodata ce am simtit cand l-am vazut prima data. Mi-a ramas impregnat in nari mirosul lui. Era un miros pe care nu-l poti descrie. Si acum ma duc cu gandul la un film vizionat cu vreo 2-3 luni in urma, ''Parfum'', un film ciudat, interesant, care mi-a ramas cumva undeva in subconstient. Personajul principal incerca sa creeze un parfum unic. Sunt convinsa ca nimeni nu ar putea crea un parfum care sa redea mirosul unui proaspat nou-nascut.
Aseara m-am simtit fericita. Nu s-a intamplat nimic special, a fost o seara obisnuita alaturi de cele doua fiinte pe care le iubesc cel mai mult pe lumea asta. In ultimele zile mi-am facut ceva procese de constiinta. M-am analizat profund si mi-am dat seama ca am multe de schimbat la mine. Sunt destul de egoista si am hotarat sa nimicesc cumva aceste defect. Nu stiu sa ofer la fel de mult cat primesc. Ma refer la sentimente, gesturi, fapte. Mi-am facut o promisiune solemna ca ma voi schimba.
Ce altceva imi mai trece acum prin cap? Ma gandesc din ce in ce mai mult la ziua nasterii. Se apropie cu pasi rapizi si, in acelasi timp, creste si starea mea de teama.
Ma opresc aici ca altfel scriu un roman.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu