joi, 11 iunie 2009

de unde vine atata egoism?

Un coleg de serviciu se intreba deunazi, cu o unda de regret in voce: "oare cum ar fi fara copii?". Dupa ce mi-am revenit din starea de perplexitate (tipul despre care vorbesc are 2 copii) i-am raspuns: "groaznic! cum ar putea fi altfel?!"
M-am intrebat atunci daca este posibil sa existe oameni pentru care timpul petrecut in prezenta propriilor copii sa fie atat de neplacut incat sa tanjeasca dupa vremurile in care acestia erau doar proiecte indepartate!? Raspunsul este, din pacate, unul pozitiv. Am insa alta intrebare la care nu am gasit deocamdata un raspuns: de unde vine oare atata egoism?

4 comentarii:

  1. Eu ma intrebam cu ceva vreme in urma de ce mi-a luat 27 de ani ca sa ma decid sa fac un copil. Habar nu aveam ce pierdeam. Este cel mai minunat lucru care ti se poate intampla sa auzi rasetele copilului tau in casa, sa-l auzi cum te striga duios ''mami'', sa-l vezi cum creste in ochii tai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este minunat sa ai 2 copii. Dupa ce l-am avut pe primul ma gandeam de ce as vrea sa am doi. Acum, insa, pot sa spun ca este minunat sa ii vad ce fac impreuna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ma intreb zi de zi , in ultimul an "oare cum ar fi sa ai un copil".Va multumesc ca mi-ati raspuns la intrebare si va doresc sa fiti sanatosi si fericiti alaturi de puiul vostru.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. George, inca nu ai primit raspunsul la intrebarea ta. Ai aflat doar cat de minunat este pentru cei mai multi dintre noi. Iti doresc sa afli "pe pielea ta" cum este sa ai copii si asta cat mai curand!
    Multumesc mult pentru urari!

    RăspundețiȘtergere